Hoolduse tagasiside2022-06-09T10:47:14+02:00
Tehnilise seisukorra kontroll
Broneerige hooldus

ru flag

Hoolduse tagasiside

1. Valige auto mark (kohustuslik)
2. Valige esindus (kohustuslik)
3. Auto registreerimisnumber:

4. Mis põhjusel oma sõidukiga teeninduses käisite? (kohustuslik)

Palun täpsustage:


5. Kuidas broneerisite aja teenindusse? (kohustuslik)

6. Kui rahule jäite ajabroneerimise sujuvusega? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - üldse ei jäänud rahule)
10987654321

Palun täpsustage:

7. Kas väljapakutud hoolduse aja ootejärjekord vastas teie ootustele või oli liiga pikk? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - üldse ei jäänud rahule)
10987654321

8. Palun hinnake kuidas jäite rahule üldise õhkkonnaga teeninduses ning teeninduskogemusega: (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - üldse ei jäänud rahule)
10987654321

9. Kui rahule jäite hooldusnõuniku klienditeenindusega (viisakuse, abivalmiduse, sõbralikkusega)? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - üldse ei jäänud rahule)
10987654321

10. Kuivõrd hooldusnõunik mõistis Teie vajadusi ning andis teile vastused Teie küsimuste kohta? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - üldse ei jäänud rahule)
10987654321

11. Arvestades viimast teeninduskogemust, kuivõrd tõenäoliselt soovitaksite Autospiriti teenindust oma tuttavatele? (kohustuslik)
(10 - kindlasti soovitan / 1 - kindlasti ei soovita)
10987654321

12. Mis Teile viimase külastuse juures enim meeldis või mis Teid enim häiris?

13. Kas kõik soovitud tööd said korrektselt tehtud esimesel külastusel? (kohustuslik)

14. Milliseid lisateenuseid Teile pakuti? (kohustuslik)

15. Kas Teile pakuti hoolduse või remonditööde ajaks alternatiivset transpordi lahendust (nt. asendusautot)? (kohustuslik)

16. Kas saite hinnapakkumise teostavatele töödele? (kohustuslik)

17. Kas lõplik arve summa vastas esmalt kokkulepitud eelarvele (k.a hinnapakkumisele lisandunud kooskõlastatud tööd)? (kohustuslik)

18. Kas Teile anti üksikasjalik ülevaade tehtud töödest ning kui rahule sellega jäite? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - ei antud üldse infot)
10987654321

19. Kui rahule jäite selgitustega teostatud tööde ja maksumuse osas? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - ei antud üldse infot)
10987654321

20. Kui rahule jäite soovitustega milliseid töid oleks soovitav järgmisena teostada? (kohustuslik)
(10 - jäin väga rahule / 1 - ei antud üldse infot)
10987654321

21. Kas Teid teavitati kui auto oli valmis? (kohustuslik)

22. Kas saite oma sõiduki kätte kokkulepitud ajal? (kohustuslik)

23. Mida saaksime teha tulevikus paremini, et muuta teeninduskogemus teie jaoks veelgi paremaks ja sujuvamaks? (kohustuslik)

Palun täpsustage:


Autospirit kaubamärki kasutavad Tallinnas Autospirit AS aadressil Ehitajate tee 122 ja Ascar Auto AS aadressil Järveotsa tee 54 ning Tartus Autospirit Tartu OÜ aadressil Lääneringtee 50 ja Ascar Tartu OÜ aadressil Turu 69. Lisaks uute sõiduautode ja kaubikute müügile, hooldusele ning remondile tegeleme ka kasutatud sõidukite müügiga, pakume Autospirit Liising kaubamärki kasutades kasutus- ja kapitalirendi liisingut ning sõidukite pika- ja lühiajalist renditeenust.